Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Βιβλίο ευχών γέννησης καροτσάκι...

Αυτές τις μέρες έκανα κάποιες αλλαγούλες στο μπλογκάκι μου!!!!!Το προσέξατε ε;Το έκανα λίγο πιο μοντέρνο και νομίζω πως ταιριάζει περισσότερο στο ύφος μου και στο στυλ μου!Για όσες με ξέρετε βεβαίως βεβαίως....

Για σήμερα έχω να σας δείξω ένα πολύ girly βιβλιαράκι που ετοιμασα....Πριν μερικές μέρες μου ζητήθηκε από μια φίλη να αναλάβω ένα βιβλίο ευχών γέννησης μιας μπεμπούλας που σύντομα θα έρθει στον κόσμο....Μέ μεγάλη μου χαρά βεβαίως το ανέλαβα και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε πλήρως....Για πάρτε μια γεύση λοιπόν:


Το εξώφυλλο......ροζ...ροζ...ροζ...

Και μερικές εσωτερικές σελίδες.....Ροζ....και girly...




          







Αυτά για σήμερα.....Σας φιλώ!!!!!

2 σχόλια:

  1. ειναι τελειοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!σε ευχαριστουμε!!!

    αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!