Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Mixed media canvas

Γεια σας!
Πριν μερικες μερες μια αγαπημενη μου φιλη μου ζήτησε να της φτιάξω μια σύνθεση με τη φωτογραφία των κοριτσιών της.Τη σύνθεση αυτή θα την κάνουν δώρο σε ένα πολύ αγαπημένο τους πρόσωπο ως αναμνηστικό..."Να βγάζει συναίσθημα" μου είπε σαν οδηγία....Έτσι ,εγώ πήρα την πρωτοβουλία να της φτιάξω σύνθεση απευθείας πάνω στον καμβά και όχι σε χαρτί.....Κάτι σαν mixed media δηλαδη,μιας και ήθελα να το δοκιμάσω.....Με οδηγό την Erin και παίζοντας με χαρτιά,mists,σφραγίδες,glossy accents,gesso,texture past και την αγαπημενη μου μάσκα δημιούργησα το background ,όπου πάνω του στόλισα την φωτογραφία των πανέμορφων κοριτσιών της....Έβαλα και πίσω από αυτήν ένα ταγκ για να γράψουν και μια αφιέρωση.....Νομίζω πως βγήκε όμορφο.....Εσεις τι λέτε;



4 σχόλια:

  1. Πιστεύω πως θα το εκτιμήσει ιδιαιτέρως. ΄Εχεις κάνει πολύ καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμεις λεμε οτι ειναι φανταστικος!!!μου αρεσουν τα παλ χρωματα που χρησιμοποιησες παρα πολυ ειναι τελειος , μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απίθανη δουλειά!απίθανες τεχνικές και απίθανοα χρώμτα τέλεια συνδυασμένα!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (η Αλίκη είμαι και όχι το ξενοδοχείο Κούρος! χιχι! πάλι ξεχάστηκα και δεν έκανα log out!)

      Διαγραφή

Ευχαριστώ!